2009. szeptember 20., vasárnap

Annyiminden:D

Kaptam dolgokat Kingátol, meg Jucótol.



amint látjátok kaptam egy rádiós nyakláncot, és egy dinnyés fülit, és ezzel a képpel beszáltam a játékba, aminek linkje lejjebb van.


A másik szerzeményem pedig olyan meglepetés volt hogy csak na:D


annyira szeretem(L)


Aztán ha nagyon unatkoztok, vagy lenne csomó dolgotok akkor menjetek fel a padlásra, kerestem egy régi töltőmet és olyan kincseket találtam:D kinder-tojásfigurákat amiket majd fülbevalónak fogok felhasználni(ha rájövök hoy kell őket kifurni:D)


és találtam egy kicsi hangszert, amit ha tekerünk akkor a rózsaszín párduc zenéjét játsza:D annyira édi, felfűztem egy láncra és igy mint medál funkcionál


Aztán nemrégvoltunk emivel kreativ körúton, vagyis lesétáltuk kálvin és Ferenciek tere között(rem jolirtam). Vettünk műgyümölcsöt, vagyis Emi fogta a fejét én meg vigyorogtam:D és ebből csináltam fülit:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése